منابع محتوا گذاری در اسلایدر رولوشن ورژن ۶


آموزش استفاده از منابع محتوا گذاری در اسلایدر رولوشن ورژن ۶

 

در این آموزش قصد داریم استفاده از منابع محتوا گذاری مختلف در اسلایدر رولوشن ورژن ۶ را به شما آموزش دهیم. مهم‌ترین منابعی که شما بتوانبد از آن‌ها برای تولید محتوا استفاده کنید را در زیر معرفی کرده‌ایم.

منبعی که می‌خواهید از آن برای محتوا گذاری در قالب اسلایدر رولوشن استفاده کنید را، انتخاب کنید.

محتوا گذاری در قالب در اسلایدر رولوشن

 

۱. Custom

اگر می‌خواهید تا متن یا عکسی که در قالب خود اضافه می‌کنید را خودتان انتخاب کنید، گزینه‌ی “Custom” را انتخاب کنید.

محتواگذاری قالب در حالت custom

 

۲. Post-Based

۱.  Post

با این گزینه اطلاعات اسلایدهایتان را از پست‌هایی که خودتان انتخاب می‌کنید، دریافت کنید.

۲.  Specific Post

با انتخاب این گزینه، باید ID پست‌های مد نظرتان را به صورت دستی وارد کنید تا اطلاعات از آن پست ها برای  اسلاید شما گرفته شود.

۳. Current Post

اگر از این گزینه استفاده کنید، اسلاید اطلاعات و محتوای خود را  از همان صفحه‌ای که shortcode در آن جای گرفته است، دریافت می‌کند.

 

  • تنظیمات مربوط به گزینه‌ی Post

تعیین کنید که محتوای اسلاید ها به چه نحوی دسته بندی شوند.  categories/tag مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

انتخاب category برای دریافت محتوا

  • تنظیمات مربوط به گزینه‌ی Specific Post

ID پست‌های مد نظرتان را وارد کنید.

 

  • موارد مربوط به Sorting & Settings

مطابق تصویر در گزینه‌ی اول، می‌توانید تعیین کنید که محتوای اسلاید‌ها به چه نحوی دسته بندی شوند و بر اساس تاریخ، عنوان، نویسنده و دیگر موارد آن‌ها را              دسته‌بندی کنید. در گزینه‌ی دوم، می‌توانید نوع صعودی یا نزولی بودن اسلایدها را مشخص کنید. در گزینه‌ی سوم، حداکثر تعداد پست‌ها در هر اسلاید را تعیین کنید و      در گزینه‌ی آخر، برای تعداد حروفی که از پست فراخوانی می‌شوند محدودیتی ایجاد کنید.

 

تنظیمات پیشرفته مربوط به محتوا گذاری از طریق پست

 

۳. WooCommerce

Types & Categories

در قسمت “Types” باید  “Product” و یا “Product Variations” را انتخاب کنید و پس از آن تعیین کنید که می‌خواهید کدام دسته از محصولات در قالب شما قرارگیرند.

استفاده از WooCommerce برای محتوا گذاری در اسلایدر رولوشن


اینو هم بخون، شاید به کارت اومد…!
راهنمای انتخاب بهترین افزونه اسلایدر وردپرس

WooCommerce Filters

محدوده‌ی قیمت معمولی (Regular Price) محصول و قیمت حراج (Sale Price) محصولی که می‌خواهید از آن استفاده کنید را مشخص کنید. همچنین تعیین کنید محصول مورد نظر شما جزء محصولات  “In Stock” (موجود در انبار) است یا جزء  محصولات “Featured”  (ویژه).

فیلترهای WooCommerce مربوط محتوا گذاری در اسلایدر رولوشن

 

Sorting & Settings

مطابق تصویر در گزینه‌ی اول، می‌توانید تعیین کنید که محتوای اسلاید‌ها به چه نحوی دسته بندی شوند و بر اساس تاریخ، عنوان، نویسنده و دیگر موارد آن‌ها را دسته‌بندی کنید. در گزینه‌ی دوم، می‌توانید نوع صعودی یا نزولی بودن اسلایدها را مشخص کنید. در گزینه‌ی سوم، حداکثر تعداد پست‌ها در هر اسلاید را تعیین کنید و  در گزینه‌ی آخر، برای تعداد حروفی که از پست فراخوانی می‌شوند محدودیتی ایجاد کنید.

تنظیمات و طبقه بندی مربوط به WooCommerce برای دریافت محتوا

 

۴. Instagram

یک اسلاید بر اساس تصاویر اینستاگرامی ایجاد کنید. (برای دریافت محتوا در اسلایدر رولوشن از اینستاگرام استفاده کنید.)

استفاده از اینستاگرام برای محتواگذاری در اسلایدر رولوشن

۱. Slides

تعداد تصویرهایی که می‌خواهید در اسلاید خود از آن‌ها استفاده کنید را مشخص کنید.

۲. Cache

یک وقفه‌ی زمانی  برای فراخوانی API از اینستاگرام، مشخص کنید تا بعد از گذشت این زمان API فراخوانی شود.

۳. Source

نوع اطلاعاتی که می‌خواهید از اینستاگرام وارد کنید را مشخص کنید. (در حال حاضر فقط گزینه‌ی تصاویر وجود دارد )

۴. User Name

User Name مربوط به حساب کاربری که می‌خواهید از تصاویر آن استفاده کنید را، وارد کنید.

تنظیمات مربوط به محتوا گذاری از اینستاگرام

 

 

 

به این آموزش چه امتیازی می دهید؟

میانگین امتیاز ۴٫۵ / ۵٫ تعداد آرا: ۲

نازنین بکرانی
نازنین بکرانی
همه چیز بر می گرده به 1 سوال ساده " چه قدررررر میخایتش؟! "

2 Comments

  1. محمد هوشیار زارع گفت:

    عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *